Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Έχω δίλημμα, ποιόν δρόμο να διαλέξω...

Νομίζω ότι ζούμε στην πιο διχασμένη εποχή. Από τα Χριστούγεννα ακόμη ήθελα να αναφερθώ σ' αυτό το θέμα, όμως όπως γνωρίζεται ήταν αδύνατον να ανοίξω υπολογιστή με δυο παιδιά στο σπίτι. (Γιατί κλείνουν τα σχολεία 15 μέρες;) Πρόσφατα όμως μου δόθηκε κι άλλη αφορμή κι έτσι αποφάσισα να γράψω για το θέμα που μ' απασχολεί εδώ και βδομάδες. Στην τηλεόραση βλέπαμε κατά την περίοδο των εορτών ρεπορτάζ που αφορούσαν την αύξηση της φτώχειας στην Ελλάδα. Και από τη μια δείχνανε οικογένειες στην Αθήνα (λες και μόνο εκεί πεινάνε οικογένειες), που είχαν στην τσέπη τους 7€ και όταν έβαζε διαφήμιση μας πρότεινε glamorous αγορές στο πολυκατάστημα Golden Hall. Δεν ήξερα τι να κάνω. Να μείνω σπίτι γιατί διανύουμε περίοδο κρίσης και λιτότητας ή να ξεχυθώ στην αγορά για ένα γοβάκι από του Stuart Weitzman.
Πέρασαν οι γιορτές, αποφάσισα να "κόψω" και την τηλεόραση και είπα να πάρω κανένα περιοδικό. Και να το πάλι το δίλημμα. Πάνω που διάβαζα ένα άρθρο για το "πως θα χάσετε τα κιλά των γιορτών" παρακάτω έγραφε να αγαπήσω το σώμα μου όπως είναι και είχε αφιέρωμα στα size plus μοντέλα. Οι καμπύλες επιστρέφουν. Μέχρι και οι μεγάλοι μετρ της μόδας έβαλαν κορίτσια όπως η Crystal Renn, η Kate Dillon και η Lizzie Miller στις πασαρέλες τους. Πείτε μου τώρα έχω άδικο που δεν μπορώ να αποφασίσω; Να κάνω τη δίαιτα ή να αγαπήσω τις καμπύλες μου με την ελπίδα ότι ο Marc Jacobs θα στείλει ένα φορεματάκι στην Ελλάδα νούμερο 42-44;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου