Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Bad Hair Day!

Σίγουρα σας έχει τύχει να έχετε μία Bad Hair Day. Εγώ είχα πολλές. Ο κύριος λόγος είναι ότι δε μου φτάνουν οι ώρες της ημέρας επειδή είμαι μια εργαζόμενη μητέρα 2 παιδιών και στις ώρες που είμαι σπίτι φροντίζω τα παιδιά, κάνω τις δουλειές – σιδέρωμα, μαγείρεμα – με αποτέλεσμα τα μαλλιά μου να λαδώνουν, και την υγρασία της πόλης να επιβαρύνει την κατάσταση.

Επειδή πρόσφατα πέρασα περίοδο ανεργίας για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενός έτους, θέλω να τονίσω ότι δεν πήγαινα ποτέ άλουστη να πάρω τα παιδιά από το σχολείο. Κάτι που συναντώ σε πολλές μαμάδες τον τελευταίο καιρό, κυρίως σε άνεργες μητέρες. Και αν ήταν ένα δύο τα περιστατικά, θα το άφηνα ασχολίαστο, όμως το 70% έρχονται στο σχολείο σ’ αυτή την κατάσταση. Εντάξει είστε πολυάσχολες και σίγουρα δεν προλαβαίνετε να βαφτείτε για το νηπιαγωγείο, όμως είναι απαράδεκτο να βγαίνετε με λαδωμένο μαλλί από το σπίτι.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει μια μητέρα στο σπίτι που ενώ δε δουλεύει και στέλνει το παιδί της σε ολοήμερο σχολείο δεν προλαβαίνει να κάνει τα βασικά πάνω της.

Με ενοχλεί που μετά τις γέννες πολλές γυναίκες αφήνουν τον εαυτό τους απεριποίητο, γιατί είναι το μόνο πράγμα που σε τονώνει και σε κάνει να νιώθεις «γυναίκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου