Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Συμβουλές για να γίνετε ένας υποδειγματικός υπάλληλος!

1. Να είστε ταπεινός.
Με άλλα λόγια, ο προϊστάμενός σας με μια αίσθηση εξουσιοδότησης, είναι προσωπικά αρμόδιος για την προώθηση της σταδιοδρομίας σας. Αποφύγετε την έπαρση στις επιτυχίες σας και μη δείχνετε ότι τα ξέρετε όλα.
2. Να είστε τίμιος. Ο καθένας κάνει τα λάθη - και προφανώς κι εσείς χωρίς καμία εξαίρεση. Αναγνωρίστε εάν κάνετε κάτι λανθασμένο, και ρωτήστε έπειτα τον προϊστάμενό σας πώς μπορείτε να αποκαταστήσετε την κατάσταση. Δεν επιτρέπεται να πέσετε σε έναν λαβύρινθο ψεμάτων των δικαιολογιών γιατί θα οδηγήσει σε μια απώλεια αξιοπιστίας.
3. Να δείχνετε πλήρη σεβασμό στον υπεύθυνου ή στο διευθυντή σας. Χρησιμοποιήστε το χρόνο σας μαζί σοφά και αποτελεσματικά Εμφανιστείτε στο γραφείο του με έναν πίνακα ελέγχου των πραγμάτων που πρέπει να καλύψετε.
4. Να είστε αυτάρκης. Να είστε προσεκτικός του γεγονότος ότι ο επόπτης σας δεν έχει το εύρος ζώνης για να κρατήσει το χέρι σας μέσω κάθε κρίσης ή να σας βοηθήσει να λάβετε κάθε δύσκολη απόφαση σε εκείνα τα εδάφη σχετικά με το γραφείο σας. Μην πλησιάσετε τον προϊστάμενό σας με ένα πρόβλημα ή μια καταγγελία εάν δεν ερεύνησε όλες τις επιλογές.
5. Να είστε ένας «ναι, μπορώ» υπάλληλος. Όταν ο προϊστάμενός σας σας ζητά να κάνετε κάτι, οι λέξεις «δεν μπορώ» ή «δεν έχω χρόνο» δεν πρέπει ποτέ να βγαίνουν απ’ τα χείλια σας. Εάν ξέρετε ότι κάτι πρέπει να γίνει, να το κάνετε χωρίς σπρώξιμο, και εάν ο προϊστάμενός σας ζητά τη βοήθειά σας σε μια ρύθμιση ομάδας, να είστε ο πρώτος εθελοντής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου