Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Το "σήμερα" μιας Ελληνίδας μαμάς! My way!

Δεν ξέρω με τι να ασχοληθώ. Έχω ξεμείνει από ιδέες. Είχα και τα παιδιά 1 βδομάδα άρρωστα, έκλεισε και το σχολείο και μόνο με το θερμόμετρο και το ντάντεμα καταπιανόμουν. Στο facebook γίνεται χαμός με το FarmVille και όλο προτάσεις δέχομαι. Είπαμε κάθομαι, αλλά να μην το ρίξουμε στα παιχνίδια του facebook και κουρκουτιάσει το μυαλό μας. (Έχω παρεμβολές: Αγκαλίτσα μαμάκα…)

Τα πιο παραγωγικά μου χρόνια τα περνάω κλεισμένη μέσα στο σπίτι, σιδερώνοντας και διαβάζοντας… “ένα το κρατούμενο”. Και δεν το έχω επιλέξει, μου το έχουν επιβάλει. Αυτοί που αποφάσισαν ότι λόγω κρίσης ότι έπρεπε να μειώσουν το προσωπικό, αυτοί που δεν με προτιμούν λόγω ηλικίας και λόγω παιδιών. Λες και έχω δώσει ποτέ δικαίωμα να λείψω από τη δουλειά εξαιτίας των παιδιών μου.

Σίγουρα δεν είμαι η μόνη άνεργη μητέρα και πιστεύω ότι πολλές αξιόλογες γυναίκες με προσόντα βρίσκονται σήμερα στη θέση μου. Που από τις 15 Δεκεμβρίου θα στηθούν στις ουρές των γραφείων του ΟΑΕΔ για να προσπαθήσουν να διεκδικήσουν το βοήθημα αλληλεγγύης για να

προσφέρουν στα παιδιά ό, τι τους στερήθηκαν ένα χρόνο και παραπάνω και ίσως να περισσέψουν κανένα ευρώ να πάρουν καμιά καινούρια μποτούλα ή καμιά τσαντούλα. Για κανένα θέατρο, σινεμά, club ή φαγητό έξω ούτε λόγος! Δεν γουστάρουμε να ζητιανεύουμε το βοήθημά σας κύριοι, δουλειές θέλουμε. Με μισθό πραγματικό και ασφάλιση.

Σας αφιερώνω κι ένα τραγουδάκι στο παρακάτω link.

http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου