Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Τέλος η γκρίνια...

Μόνο γκρίνια ακούς τις τελευταίες μέρες. Μας έχουν από το Μάιο προετοιμάσει ότι από το Σεπτέμβριο θα σκληρύνουν κι άλλο τα μέτρα και θα "χτυπήσουν" οι επιταγές, και θα κλείσουν κι άλλα μαγαζιά και θα μείνει κι άλλος κόσμος χωρίς δουλειά.
Η βασική φιλοσοφία του μνημονίου στήριξης για να βγει η Ελλάδα από την κρίση:
«Η ανάπτυξη είναι πιθανό να είναι δυναμική με την εφαρμογή μιας χρηματοπιστωτικής πολιτικής για τη διατήρηση της ευρωστίας του τραπεζικού συστήματος»… Σελ 1336
Ποια ανάπτυξη παρακαλώ?
Έτσι λοιπόν είπα να ασχοληθώ με κάτι πιο "Light" και να σας παραθέσω τις απόψεις μου για τη μόδα και όχι για την οικονομική πολιτική της Ελλάδας μας. Θα προσπαθήσουμε και φέτος να είμαστε εγκρατείς και να περάσουμε το χειμώνα με ότι έχουμε στη ντουλάπα, χρησιμοποιώντας καινούργια αξεσουάρ για να αλλάξουμε λίγο το στιλ των ήδη υπάρχοντων ρούχων.
Το biker δερμάτινο που αγόρασα πρόπερσι σκέφτομαι να το συνδυάσω με πολύ hot και elegant αξεσουάρ, όπως προστάζει η φετινή μόδα.
Τα γκρι, που έχω από το το 98 (αν χωρέσω μέσα σ' αυτά), θα τα βγάλω απ' τη ναφθαλίνη και θα τα συνδυάσω με πέρλες για τη δουλειά. Στην έξοδό μου θα ξαναφορέσω ένα μαύρο φόρεμα που έραψα πέρσι και το στόλισα με μαύρη τρέσα, κάτω από το στήθος για να φαίνεται καινούργιο. Και την αγαπημένη μου τσάντα που είχα σκοπό να πάρω θα την αντικαταστήσω με μια φτηνότερη από καταστήματα accesories. Όχι πάντως από τους πάγκους της Τσιμισκή!
Είμαι ανοιχτή σε προτάσεις, αν έχετε οποιαδήποτε ιδέα να μου δώσετε θα με ευχαριστούσε πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου