Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Αλλαγή πλεύσης!!!

Το Navy Look έρχεται και αλλάζω πλεύση. Τι έγινε; Σας μελαγχόλησα, ε;
Ξέρω, τις τελευταίες μέρες έχω "καταντήσει" σαν τον Πρέκα, όλο γκρίνια και παράπονα για τη πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας. Sorry, αν σας κούρασα, αλλά όπως έχω πει και παλιότερα εδώ αποτυπώνονται οι σκέψεις και οι ανησυχίες μου... σ' αυτό το λίγο χρόνο που έχω για να γράψω. Μου τη μαύρισαν την ψυχή, πάνω που περίμενα την Άνοιξη με όλα αυτά τα υπέροχα μοτίβα και σχέδια που κυκλοφορούν στην αγορά. Και τα παπούτσια.... τα έχετε δει; Νομίζω ότι είναι τα πιο όμορφα και τα πιο κομψά όλων των εποχών, αν εξαιρέσουμε τα παπούτσια του αείμνηστου McQueen.





















Στην Ελλάδα κυκλοφορούν φέτος θεϊκά κομμάτια με πρωταγωνίστριες της πλατφόρμες όλων των ειδών. Πολύ πρακτικό τα τακούνι του και ξεκούραστο - κι απ' ότι έχω παρατηρήσει, ταιριάζει σε όλα τα πόδια και με πολλά στυλ ρούχων.
Τα θέλω όλα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου