Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Επικαιρότητα...

Μου λένε πολλοί πως δεν ταιριάζουν στο blog μου προβληματισμοί μια που τα περισσότερα άρθρα αφορούν τη μόδα και την ομορφιά. Μα αγαπητοί μου, αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης των blogs. Να λέμε την άποψή μας και να προβάλουμε τα νέα της επικαιρότητας που μας απασχολούν.

Αν τα πράγματα στην Ελλάδα ήταν καλύτερα και είχα χρήματα να πάω ένα θέατρο, να βγω για ένα ποτό ή να πάρω μία θεϊκή τσαντούλα που είδα - τώρα με τις εκπτώσεις, θα με απασχολούσε περισσότερο η στάση του Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ που απειλεί με το ουράνιό του να κατασκευάσει πυρηνικά όπλα και η στάση Μπερλουσκόνι να ταχθεί υπέρ των Ισραηλινών και να τον κατηγορήσει δημόσια.

Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να ασχοληθώ με τα προβλήματα των άλλων, έχω τα δικά μου. Έτσι σκέφτονται πλέον οι περισσότεροι Έλληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου