Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Το έντυπο μέσο βλάπτει σοβαρά την ενημέρωση!

Χρειάζομαι άμεσα ένα iPhone. Έχω τρεξίματα τον τελευταίο καιρό και δεν ανανεώνω το blog μου συχνά, παρόλο που έχω πολλά να γράψω. Έχω χάσει την άφιξη της συλλογής της Sonia Rykiel στα H&M, την έναρξη της Παταγονίας, την προβολή της πρώτης ταινίας του Tom Ford και άλλα πολλά.
Προσπαθώ βέβαια να ενημερώνομαι, μ’ εσάς όμως δεν προλαβαίνω να τα μοιραστώ.
Άσε που στο νοσοκομείο λέω να διαβάσω ένα περιοδικό να περάσει η ώρα και πέφτω πάνω σε μπαγιάτικα νέα. Ό,τι έχει πει η Μελέτη το πρωί αναπαράγεται στα εβδομαδιαία περιοδικά, όσον αφορά βέβαια την εγχώρια show biz, γιατί για του εξωτερικού είναι λίγο ανενημέρωτοι
Θυμάστε πριν από πολύ καιρό την ιστορία που είχε βγάλει το "Βήμα" ότι υπήρχε μια ψυχρότητα μεταξύ Ερντογάν - Καραμανλή, τότε που είχε αναβάλει την άφιξή του ο Ερντογάν.

Ε, λοιπόν μέσα σε εβδομαδιαίο περιοδικό το "ΕΓΩ" υπήρχε η φωτογραφία της Heidi Klum με τον γιο της και το κείμενο μας ενημέρωνε για τη νέα εγκυμοσύνη της Heidi, την τέταρτη κατά σειρά με τίτλο: "Λίγο πριν γεννήσει". Καλά δεν μάθανε ότι η Heidi γέννησε το Σεπτέμβριο? Καλοί μου φίλοι επισκεφτείτε το παρακάτω link γιατί είστε πολύ πίσω.

http://ellinidamama.blogspot.com/2009/11/heidi.html


Άλλο εβδομαδιαίο περιοδικό μας ενημέρωνε ότι πρόκειται να έρθει στη χώρα μας η διάσημη Show woman – Stripper και πρώην σύζυγος του Marilyn Manson, Dita von Teese, λίγο πριν συνταξιοδοτηθεί, όπως έκαναν οι Scorpions, οι οποίοι θα ξανάρθουν στη χώρα μας, αφού μόνο εμείς τους θυμόμαστε. Μετά την επιτυχημένη καλοκαιρινή τους περιοδεία οι Scorpions διαλύθηκαν. Έτσι απλά προς γνώση. Και αν ψάχνεται στην Ελλάδα συναυλίες με μεγάλα ονόματα, δόξα το Θεό, φέτος είχαμε πολλές. Εδώ μέχρι η Beyonce ήρθε!!! Είναι η κοπέλα ένα βήμα πριν τη συνταξιοδότηση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου